Общо показвания

понеделник, 14 септември 2015 г.

Книгоразделители




Здравейте, книжни плъхчета!
Тази вечер ми е дошла музата, вероятно. Реших да изпълня обещанието си и да съм по-редовен. Поради тази причина, ще споделя с вас един от "проектите", с които се занимавам.
А той е... неговото име е... Хаха, шегувам се. Реших да използвам ресурсите, които имам и да започна да изготвям книгоразделители на Photoshop.Не съм професионалист, както ще разберете, но важното е желанието да градя и да правя нещо, свързано с книги.
1.Причината
В детските си години прегъвах страниците си на кучешки ушички, за да отбележа на коя страница съм. Никога не съм поставял билети, пари, снимки и т.н. За мен това беше най-нормалното нещо. Но тогава пък не отбелязвах цитати по книгата, за разлика от лудото ми драскане сега.
Когато за пръв път видях книгоразделителите, подарък от една книжарница, не се зарадвах, защото не използвах. Но с течение на времето и прочетените книги, започнах да ги използвам и да улеснявам себе си. Сега, когато купувам книга, не проверявам дали има книгоразделител към нея, но пък открия ли, много се радвам. Особено, когато е за конкретната творба.
Да, цветни са, хубави са, в интернет има и специални, но няма от тези, които аз желая. Аз искам да започнат да продават книгоразделители с цитати от книги. И тъй като все още не съм видял такива, реших да се заема аз и да го представя на моите читатели.
2.Резултати
Представям ви четири книгоразделителя, специално за "Шантарам" на Грегъри Дейвид Робъртс. Това е една от любимите ми книги в топ 20, за която някой ден ще има ревю, задължително.





За оригиналните размери на книгоразделителите ->   http://postimg.org/gallery/r9ng9pcq/16d7108d/

ОТВОРИ
Ще се радвам, ако са ви харесали! Още по-щастлив ще ме направите, ако споделите мнение какво мислите за тях, харесват ли ви, искате ли да направя на някоя друга творба, вие правили ли сте си. Знаете, че за мен комуникацията е важна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар